Postcrossing
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Postcrossing

* Neoficiální fórum českých postcrosserů! * Připoj se k nám a posílej si pohlednice s lidmi z celého světa! *

PříjemPříjem  GalleryGallery  HledatHledat  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

Misa015

Goto down 
2 posters
AutorZpráva
Misa015

Počet příspěvků : 11
Registrace : 11. 07. 12
Věk : 35

Misa015 Empty
PříspěvekPředmět: Misa015   Misa015 Empty11/7/2012, 21:37

Ahoj, to vypadá, že se tu představím jako první. Very Happy Jmenuji se Míša a je mi 22 let. Jsem z Karlových Varů, ale většinu roku trávím v Pardubicích, kde studuji na místní univerzitě - studuji slovinštinu a historii (za měsíc mě čekají první státnice - historie, tak mi držte palce, aby to dobře dopadlo Smile ). Miluji historii - hlavně historii lázeňství. Krom toho si ráda dopisuji s lidmi z různých koutů světa, ráda čtu, poslouchám hudbu... S Postcrossingem jsem se poprvé setkala v létě v roce 2008, kdy jsem si při prohlížení profilů na Interpals u jedné Finky přečetla, že má ráda Postcrossing. Nedalo mi to a hned jsem si to vyhledala. Zaujalo mě to a tak jsem se rozhodla registrovat. Od té chvíle mě Postcrossing hrozně baví a vždycky s napětím čekám odkud mi příjde další pohled. Dříve jsem pohledy vůbec nesbírala, ale od té doby co mě chytil Postcrossing jsem začala sbírat pohledy s mapami - tzv. mapcards. Loni v létě se mi konečně povedlo zkompletovat pohledy s mapami všech států USA.
Návrat nahoru Goto down
Helenaka

Helenaka

Počet příspěvků : 16
Registrace : 11. 07. 12
Věk : 36

Misa015 Empty
PříspěvekPředmět: Uvítání...   Misa015 Empty12/7/2012, 12:15

Ahoj,

ráda tě poznávám Wink O mě si něco můžeš přečíst v dalším tématu tohoto fóra... Smile

Jinak, držím palce k těm státnicím, ale věřím, že to zvládneš! queen